טיפים לשמירת הכושר הגופני בדרכים 

אל תעשה את הטיול שלך קל מדי. אמץ גישה זו עוד לפני שהתחלת את הטיול. למשל החנה רכבך באזור מרוחק יותר של שדה התעופה, במלון השתמש יותר במדרגות מאשר במעלית, וכדי לבקר באתרי תיירות – בחר את הדרך הארוכה יותר ולא הקצרה 
אימון, תוך כדי טיול, לא רק מסייע במאמצים שעשית עד כה לרדת במשקל, אלא יכול גם לשפר את החופשה שלך. בנסיעות ובטיולים יש לא מעט מתח, הארוחות לא תמיד מסודרות והאימון עשוי לסייע לך להתמודד טוב יותר ולהיות יותר ערני בדרכים.   להלן כמה דרכים קלות להתאמן בתקופת הטיול:   • השתדל למצוא מלון עם חדר כושר, בריכת שחייה פנימית, מגרש טניס או סקווש, אופני אימון וכדומה. • ברר אם יש מרכז ספורט קרוב למלון בו תתאכסן ונסה לרכוש כרטיס אורח על מנת לבקר בו. • השתדל לבחור יותר סיורים רגליים ופחות ממונעים. • בקש במלון מפה עם אזורי נופש ופרקים בסביבה כדי שתוכל להתאמן שם.  • קח בחשבון מזג אוויר סוער כשלא תוכל לצאת והכן DVD  עם תרגילים שתוכל לבצע בחדר. • אל תעשה את הטיול שלך קל מדי. אמץ גישה זו עוד לפני שהתחלת את הטיול. למשל החנה רכבך באזור מרוחק יותר של שדה התעופה, במלון השתמש יותר במדרגות מאשר במעלית, וכדי לבקר באתרי תיירות – בחר את הדרך הארוכה יותר ולא הקצרה. • בחר מלון המרוחק מעט מאתרי תיירות גם כדי לחסוך כסף וגם – לעשות שימוש רב יותר בקלוריות. • במידה ויש איחור בטיסה שלך, נצל את הזמן בשדה התעופה כדי להסתובב ברגל או להיכנס לחדר הכושר שנמצא בכמה משדות התעופה למשל, ניו יורק, מיאמי דאלאס ועוד.

מאת: ד"ר איתי זיו