אימון משקולות יום יומי, אימון ריצה, השתתפות בשיעורים מסוגים שונים (כגון: יוגה, ספינינג, מחול אירובי ועוד) מהווים רשימה חלקית של פעילויות ספורטיביות אותן מבצעים רבבות אנשים מדי יום במועדוני הכושר.מעניינת העובדה שבמקרים רבים אותם מתאמנים מבצעים מעט מאוד פעילות יומיומית למרות שהיא נגישה להם בדיוק כמו אנשים אחרים שאינם מנויים למועדון כושר.

אימון משקולות יום יומי, אימון ריצה, השתתפות בשיעורים מסוגים שונים (כגון: יוגה, ספינינג, מחול אירובי ועוד) מהווים רשימה חלקית של פעילויות ספורטיביות אותן מבצעים רבבות אנשים מדי יום במועדוני הכושר.   מעניינת העובדה שבמקרים רבים אותם מתאמנים מבצעים מעט מאוד פעילות יומיומית למרות שהיא נגישה להם בדיוק כמו אנשים אחרים שאינם מנויים למועדון כושר.   במקרה ניתן למנות את המקרים הבאים:   א. מתאמן הפוקד את חדר הכושר 4 פעמים בשבוע, אך שוכר שרותיו של נער שיטייל עם כלבו מדי יום.   ב.  אישה בת 32 המתאמנת בקביעות בסטודיו, אך משתמשת בקביעות ברכבה יל מנת לרכוש מוצרי מזון במרכול השכונתי המרוחק כ- 500 מטר מביתה.   ג.  בחור צעיר בן 22 המתאמן בחדר כושר הממוקם בקומה הראשונה בקניון גדול ובוחר באופן קבוע לעשות שימוש במעלית (!) ולא במדרגות.   ד.  מתאמנים רבים הגרים בקרבת מועדון הכושר בו הם מתאמנים, אך בוחרים לבצע שימוש ברכבם לשם כך.   חשוב לזכור: הגברת הפעילות היומיומית כשאורח החיים של האוכלוסייה הנו סדנטרי – חשוב במיוחד וקשור ביתרונות רבים כגון: שיפור מצב בריאותי, הגברת חילוף החומרים, תרומה להפחתה במשקל ועוד. ברם, מתאמים לא מעטים הבוחרים לבצע את הפעילות הגופנית במועדון הכושר על שלל האפשרויות המוצעות בו לא תמיד מבצעים מספיק פעילות גופנית ולשם כך חשוב להגביר גם את הפעילות היומיומית. למותר לציין שההמלצה המקובלת לפעילות גופנית (הן יומיומית והן ספורטיבית) הנה שהאדם יוציא מפעילות גופנית לפחות 300 קלוריות ביום.   לסיכום,  מומלץ להעלות את הפעילות הן הספורטיבית והן את היומיומית על מנת לשפר באופן משמעותי יותר מדדים שונים. בהצלחה!