למה נשים מפחדות ממשקולות? בתרבות שלנו, כשנשים עושות ספורט זה כדי לרזות ולא כדי להתחזק. אבל כל עוד תאמיני שאת יכולה לפתח שרירים, את באמת תצליחי. למה ממש כדאי לך להתחיל אימוני כח? קרא עוד

לפי תפיסתן של נשים אתלטיות, לאימוני משקולות חשיבות נמוכה לענף הספורט בו הן עוסקות לעומת התפיסה של גברים אתלטים. עם זאת, אימוני משקולות הם בעלי חשיבות מאוד גבוהה לנשים בשל התרומה שלהם לשיפור הביצועים ולמניעת אוסטיאופורוזיס על ידי העלאת צפיפות העצם קרא עוד

כמה תצטרכו להזיע באימוני כוח כדי להשיג את התוצאות הרצויות? השרירים שלכם מנהלים משא ומתן עם המשקולות 
קרא עוד

שיווי משקל וקואורדינציה הנם מרכיבי כושר גופני חשובים לשיפור בכלל ואצל אוכלוסיות מסוימות כגון: אנשים כבדי משקל, קשישים, נשים בהיריון, ספורטאים בענפי ספורט מסוימים (כגון: משחקי כדור) – בפרט קרא עוד

עמידת ראש, היא אחת התנוחות המקובלות ביוגה, בן גוריון היה חסיד נלהב שלה והיא חלק מתוכנית הלימודים בבית הספר. אך מתברר שעמידת ראש עושה לעיתים הרבה יותר נזק קרא עוד

שימוש בסטרואידים אנבוליים במתבגרים וצעירים. אחת ממטרות האימון השכיחות ביותר היא, ללא צל של ספק, ירידה במשקל ו/או שיפור כללי של האסתטיקה הגופנית. קרא עוד

גמישות הנה אחד מארבעת מרכיבי הכושר הבריאותיים החשובים הקיימים, לצד האחרים, כסבולת לב ריאה, כוח וקואורדינציה". כל אחד צריך לשמר את הגמישות לאורך כל החיים
קרא עוד

במחקר שנערך באוניברסיטת נבאדה נבדקה השפעת אימוני יוגה קצרים ומשימות מוטיבציה על רצים למרחקים ארוכים. המסקנות לפניכם
קרא עוד

 

פגיעות בשרירים ובחשק המיני: מתי האהבה לספורט חוצה את הקו האדום והופכת להתמכרות שמשפיעה לנו על כמעט כל תחומי החיים?
קרא עוד

חולי פיברומיאלגיה ובלים מכאבי שרירים, תשישות ודיכאון. מחקרים מוכיחים כי לפעילות אירובית יש השפעה חיובית על מצבם הגופני של החולים
קרא עוד

מיתוסים והנחיות שגויות הניתנים למתאמנים הסובלים מעודף משקל עלולים לגרום אפילו לעלייה במשקל ובאחוזי השומן, אותם הם מנסים להפחית. ד"ר איתי זיו וצור קסטל עם ההמלצות הנכונות. 
קרא עוד