האם בדיקת משקל באמצעים דיגיטליים עלולה לייאש ספורטאים? במחקר הוכח שעדיף לא להישקל במדויק בכל יום, אלא רק לדעת האם המגמה היא חיובית או שלילית. האם זה נכון גם לגבי מדידות אחרות של ספורטאים קרא עוד

לצד היתרונות הגדולים שיש לפעילות גופנית, במקרים מסוימים יש גם חסרונות וצריך להבין אותם כדי לא לסבול חלילה מאפקטים שליליים כתוצאה מעיסוק בספורט קרא עוד

יותר אנשים רוצים לשמור על עצמם וזה מבורך, אך במקביל מתפתחת תעשייה שלמה של יועצים ומוצרים שאנחנו לא בהכרח זקוקים להם או שמבטיחים הבטחות שווא. אז מי באמת אמין? קרא עוד

הקרוספיט לא מיועד רק לצעירים או למי שרוצה לבנות שריר. מדובר בפעילות שהופכת לחשובה מאוד בעיקר בגיל שבו יש נסיגה ולא כל סוג של אימון יכול לעזור קרא עוד

באופן תאורטי זה בדיוק הזמן להכין את הגוף לקיץ. באופן מעשי, כמה מאתנו באמת מצליחים לעשות את זה? ד"ר איתי זיו עם טיפים חשובים לחיטוב הבטן קרא עוד

לפי תפיסתן של נשים אתלטיות, לאימוני משקולות חשיבות נמוכה לענף הספורט בו הן עוסקות לעומת התפיסה של גברים אתלטים. עם זאת, אימוני משקולות הם בעלי חשיבות מאוד גבוהה קרא עוד

גמישות הנה אחד מארבעת מרכיבי הכושר הבריאותיים החשובים הקיימים, לצד האחרים, כסבולת לב ריאה, כוח וקואורדינציה". כל אחד צריך לשמר את הגמישות לאורך כל החיים
קרא עוד

שיווי משקל וקואורדינציה הנם מרכיבי כושר גופני חשובים לשיפור בכלל ואצל אוכלוסיות מסוימות כגון: אנשים כבדי משקל, קשישים, נשים בהיריון, ספורטאים בענפי ספורט מסוימים (כגון: משחקי כדור) – בפרט קרא עוד

במחקר שנערך באוניברסיטת נבאדה נבדקה השפעת אימוני יוגה קצרים ומשימות מוטיבציה על רצים למרחקים ארוכים. המסקנות לפניכם
קרא עוד
למה יש אנשים שמתאמנים ועדיין מוזנחים מבחינה גופנית?
קרא עוד